Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.
Více informací
Adresa pro vyřízení reklamací a výměn:
1. Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy1.1 Kupující, který je spotřebitelem má právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží spotřebitelem nebo jím určenou osobou. Místem pro odstoupení od smlouvy je sídlo prodávajícího uvedené výše. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od smlouvy informovat prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem). Pro odstoupení může spotřebitel použít vzorový formulář umístěný na našem internetovém obchodě, ale není to jeho povinností. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu došlo oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který použil spotřebitel pro provedení počáteční transakce, pokud výslovně neurčil jinak a nevzniknou-li mu tím další náklady. Platbu však prodávající vrátí až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. Jestliže spotřebitel obdržel zboží na základě smlouvy, je nutné, aby v případě odstoupení, zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, zaslal zpět prodávajícímu na adresu jeho sídla. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle zboží zpět před uplynutím stanovených 14 dnů. Spotřebitel nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží. PROSÍME VŽDY NAPIŠTE ČISLO OBJEDNÁVKY NEBO VARIABILNÍ SYMBOL NA BALÍK - RYCHLEJI DOJDE K IDENTIFIKACI OBJEDNÁVKY. 2. Odpovědnost z vadného plnění (reklamace)Tyto podmínky upravující odpovědnost prodávajícího za vady prodaného zboží se týkají kupujícího, který je spotřebitelem. Řídí se tak především občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Vztah kupujícího (nespotřebitele) a prodávajícího z odpovědnosti za vady se řídí občanským zákoníkem. 3. Závěrečná ustanoveníTento reklamační řád platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzení jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný spotřebiteli. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Spotřebitel má možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky. |
|
Přichází léto a s ním i nová kolekce dámských nočních košilek, která okouzlí každou ženu. Tento rok se designéři zaměřili na hedvábně jemné materiály, které jsou pro letní období jako stvořené.
Vánoční dárek pro ženu, muže, dívku, chlapce. Tipy na dárky pro celou rodinu.
Někdo bere župan pouze jako pomocníka po koupeli, další zase jako doplněk svého outfitu k bazénu či do sauny. Některé modely se přímo nabízejí jako večerní či ranní negližé.
Dobře se vyspat je důležité nejen pro naše tělo ale, i pro naši mysl. Je totiž jasně prokázáno, že odpočatý člověk je schopný podávat ty nejlepší výkony nejen v práci, ale i v soukromém životě. Jak dobrého spánku docílit?
Při nákupu nad 1000 Kč
Veškeré zboží máme skladem
Odesíláme do 24 hodin
Ručíme za kvalitu našeho zboží
724 877 817 | info@naspani.cz